4/6/10

Excursión de fin de curso Italia 2010

Parece que xa pasou moito tempo, pero foi tan importante para nós, que non parece normal que non lle dediquemos unhas liñas a ela.
Na pasada Semana Santa, antes de rematar as clases, os alumnos de 4º da ESO, e algúns de 1º de Bacharelato, fomos de excursión a Italia. Entre os días 19 e 27 de marzo. Fomos en autobús e voltamos en avión. Acompañáronnos as profesoras de música e Educación Física, Mila e Ángela.
Saímos ás 6:30 do día 19 de marzo dende o fogar de Santa María. Tras unha longa viaxe na que case todos durmimos, chegamos a Zaragoza, onde comemos e visitamos o Pilar. Tras unha pausa, retomamos a viaxe. Chegamos a Barcelona, onde paramos a durmir no primeiro hotel da nosa viaxe. Pola noite, achegámonos ata a praia.
ZARAGOZA
Ao día seguinte, partimos cara Avignon, onde paramos a ver "le Palais des Papes", entre outras cousas, aparte de comer. Esa noite, fomos a Niza, onde o hotel nos proporcionou moitas anécdotas (o chan desfondábase, pelos nas almofadas, olor a fritanga por todo o hotel, escapes de gas, camas rotas, ascensor fóra de servicio, unha escaleira que non sabemos como aguantou o noso paso e un longo etcétera), chamábano o "Hotel dos Horrores".
AVIGNON
Cando saímos de alí, dirixímonos cara Milán. Pasamos xunto a Mónaco, e cando chegamos, tivemos toda a mañá para ver a cidade e as súas maravillas, como a impresionante catedral (Il Duomo di Milano) ou as galerías Vittorio Emanuele II. Esa tarde visitamos tamén Verona, a cidade na que transcorre Romeo e Xulieta, a obra mestra de Shakespeare.
MILÁN
Á noite, chegamos ao Hotel Jalisco, preto de Venecia (65 km). Pola mañá, almorzamos e fomos coller o vaporeto para chegar á cidade de Venecia, onde posteriormente visitamos a basílica de San Marco, as numerosas prazas, as pontes, paseamos en góndola,... Ás oito volvemos cara o hotel, onde ceamos e fomos dar un paseo pola praia.
VENECIA
Ao seguinte día, fomos a Asís. Cando chegamos, visitamos xunto coas profes, a basílica, e despois, o resto do día, vimos cada un o que quixemos. Tras unha pequeno problema co conductor do bus, puidemos chegar pola noite a Roma.
SAN FRANCISCO DE ASÍS
O primero día en Roma visitamos os museos Vaticanos, a plaza de San Pedro,... Tivemos unha visita guiada polo Vaticano e unha visita paranorámica por Roma. Despois tivemos toda a tarde libre. E o último día foi todo libre para poder visitar a famosa e maravillosa cidade Romana.
ROMA
O último día collemos o avión no aeroporto romano "Fiumicino", que nos trouxo ata Madrid, onde tivemos que esperar case 6 horas. Collemos o noso avión cara Santiago de Compostela e despois en Santiago collemos o bus que nos traía cara Lugo, onde nos esperaban os nosos familiares e Chelo.
AGRADECEMENTOS:
Agradezo a Mª Carmen Tizón a magnífica organización na que empleou tantísimo tempo, a Ángela e a Mila por aturarnos tan ben durante toda a viaxe e por facernos vivir uns momentos irrepetibles e moi divertidos, tamén quero agradecerlle a Senén a maravillosa guía que fixo que nos foi moi útil e por último agradecerlle a Andrés a súa axuda na elaboración deste post.

Cristobal Pablo dijo...

está muy bn!!!

Anónimo dijo...

Bonita excursión, pero yo sigo diciendo que era demasiado recorrido para tan poco tiempo. Me alegro de que lo pasarais bien ;)

Christian dijo...

Non foi moito recorrido para pouco tempo. Estivo moi ben! Eu volviá agora jaja

albaa18 dijo...

non foi moito recorrido! Ademáis non nos cansamos moito. Encantoume, ir a Italia é un recordo inolvidable para rematar a ESO.

Marta dijo...

Fue un viaje muy trabajado y muy disfrutado por "todos". La verdad es que si que era mucho recorrido para los días que eran y aún más si se hace en autobús. Pero pienso que los días que estuvimos en Italia nos lo pasamos muy bien,aunque no nos diera tiempo a ver todo(que las ciudades italianas no se ven, ni estando un mes en cada una). Fue una experiencia positiva el haber estado allí.

Carol dijo...

jaja muy bien marta, aunque faltan fotos de los protagonistas !

Teresa dijo...

Grazas ao relato de Marta os que quedamos aquí tamén viaxamos un pouco.

juanca dijo...

si, esta muy bien!!

yolanda dijo...

viaje inolvidable claro está :)

Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Anónimo dijo...

Que envidia de viaje. Muy buen post:D

karinaa dijo...

Ya pasaron casi 3 meses... una excursión genial sin duda!
me gustó tu post Martita :)

Armesto dijo...

Gustoume o post, sinceiramente. As fotos fanme recordar aqueles días... E pola redacción, non hai de que, home ^^.

Marta dijo...

Muchas gracias Andrés!pero como que ,non hai de que, home?